Kādā saulainā dienā… stāsts par Rondu

Sveiki, vai mani maz vairs atceraties? Kādu laiciņu biju pieklususi. Piekrāpu suņus ar kaķiem, bet ceru, ka pirmie to neņems ļaunā.

stāsta Linda

Tad nu 15. aprīļa diena bija tā, kad sapratu, ka nevar vairs vilcināties ar patversmes apmeklējumu. Piekrāvu pilnu mugursomu ar makulatūru, kāpu uz sava velosipēda un braucu uz Juglu. Bažījos, vai man maz būs tur, ko darīt, jo pēdējā laikā pastaigas ar patversmes suņukiem kļuvušas visnotaļ populāras, un iespējams, ka visi suņi tik skaistā dienā jau būs izstaigājušies.

Pirmo reizi viesojos patversmes jaunajās telpās. Nu ļoti skaisti, sakopts viss, plašas telpas, plaša apkārtne, nevar ne salīdzināt ar iepriekšējiem šķūnīšiem.

Tieku izvesta ekskursijā pa telpām, iepazīstos ar jaunajiem un sasveicinos ar jau pazīstamajiem suņiem. Man tiek arī parādīta pretendente, kura dosies ar mani pastaigā, tā ir pinkainīte Ronda, kura ieraugot mani, pieglauž austiņas, trīc kā apšu lapa un no bailēm mani skaļi aprej. Ierastā procedūra – ierakstīšanās žurnālā, izvēlos garo pavadu, kurā tiek iekabināta Ronda, un varam doties pastaigā.

Aiz patversmes teritorijas ir plašs un skaists mežs, pa kuru izstaigājamies krustu – šķērsu. Ārpus telpām Ronda ir jestra un no bailēm vairs nav ne vēsts, vien mazliet saraujas, kad vēlos noglaudīt, bet nebēg un ļaujās. Tā kā sunīte ir jauna – neesot pat gadu veca, viņai patīk paskriet un palekt, ko arī ļauju, cik vien pati spēju izskraidīt līdz. Visā visumā Ronda pastaigā ir disciplinēta un pavadu nerausta. Atgriežoties patversmē, jau esam draudzenes, un Ronda, jau būrī ielikta, man promejot ir priecīga un luncina asti.

Kārtējo reizi ieguvu pozitīvas emocijas un pārliecību, ka jābrauc ciemos biežāk! 🙂

Plašāk par šiem un citiem pieejamajiem suņiem: http://patversme.lv/category/pieejamie-suni/

Komentēt

